Imię i nazwisko:

Telefon:

E-mail:

Miasto:




Celem Polityki Jakości jest zapewnienie wysokich standardów współpracy z klientem niezależnie od typu zlecenia.

Wyzwanie związane z utrzymaniem dobrej jakości w naszym modelu biznesowym, który angażuje wiele różnych instytucji finansowych ma kluczowe znaczenie skuteczności działania i jakości relacji z klientem. Stawiamy na długotrwałe relacje z klientami.

Polityka jakości polega na ustandaryzowaniu całego procesu obsługi celem nadania mu stałych, dobrych parametrów.

  • opracowanie tzw. teasera i rozesłanie zapytania do różnych banków,
  • dojście do krótkiej listy banków które wyraziły zainteresowanie tematem,
  • spisanie wniosków i kompletacja dokumentów przez banki,
  • zestawienie warunków i kosztów w rzetelnej i czytelnej formie,
  • nadzór nad realizacją obsługi przez pracownika banku.


Zadaniem Modern Finance jest reprezentowanie interesów klienta przed Towarzystwem Ubezpieczeń tak, aby efekt końcowy

Jakość obsługi ubezpieczeniowej objawia się u nas poprzez:

  • zebraniem ofert spośród wielu ubezpieczycieli,
  • ofertę dopasowaną do oczekiwań klienta,
  • pełnej informacji o rozwiązaniu oraz o szczegółach umowy,
  • sprawnej obsłudze przez doświadczony zespół.

Ubezpieczenia stanowią długoterminowy fundament, na którym budujemy stałe relacje z naszymi klientami. Celem polityki jakości jest zapewnienie wysokich standardów w stałych relacjach z naszymi klientami.



tutaj się budujemy :)

 Przygotuj się na kryzys:
> obniż koszty finansowe,
> dywersyfikuj źródła finansowania,
> planuj CashFlow z rezerwami,
> zabezpiecz spłaty należności w terminie,
> zabezpiecz się od ryzyka upadłości kontrahentów,
> zwiększ bezpieczeństwo operacyjnego ubezpieczeniami,


tutaj się budujemy :)